torstai 7. huhtikuuta 2011

Kunnostusta: Barbie (Reconditioning: Barbie)

Äitin komerosta löytyi siskon vanha keräilybarbie, ja hiiret olivat päättäneet syödä tämän neidon nenänpään. Tänään sitten minulla välähti, menin hakemaan kyseisen nuken, vaatteet ja kankaanpaloja, ja tässä on lopputulos:

Few day ago I found my sister's old collectible Barbie from my mother's closet, and there were mice that were bite her nose off. So today I got an idea, went to get that doll, took some old clothes and pieces of fabric and here's the result:



Kangas on vähän huonoa mutta parasta mitä tähän "hätään" löytyi. Saa nyt tämän ajan kelvata kunnes löytyy jotain joka ei ole ihan noin räikeää.

Fabric is a bit bad but only what I found whit  this "emergency". It can stay there until I find something that's not so bright.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti