lauantai 9. huhtikuuta 2011

Barbie, Winx Club & Living Dead Dolls

Nyt onkin monta nukkea samassa postauksessa :) Kaksi Huuto.netistä ja yksi Barbie-foorumilta.

Now there's many dolls in this post :) Two from local web auction and one from Barbie-forum.

Ensimmäisenä on vuorossa torstaina postista tullut Barbie: Top Model Hair Wear Summer. Tässä nukessa viehättää se kun osa hiuksista ovat vihreät, tykkään juuri hieman erikoisista/persoonallisista nukeista :)

First is the doll that came from post last thursday, Barbie: Top Model Hair Wear Summer. I like her green hair stripes, 'cause I like a bit extraordinary/personally dolls :)

Alkuperäinen kampaus oli huono joten heti paketin avattuani pääsi neiti pesulle ja tukan uudelleenlaittoon :)

Original hairstyle was bad so right after I opened her package I washed her hair and made new hairstyle.

                              

Seuraavana on vuorossa Winx Club Bloom (en ole nimestä 100% varma, mutta näin luulisin.)

Next is Winx Club Bloom (I'm not 100% sure about her name, but I think that is it.)



Tässä nukessa viehättää nuken keijuasu, arkiasuisista Winxeistä en välitä. Vielä kun siivet löytäisi... Nukella on myös istutetut ripset, se on myös suuri plussa.

I'm attracted to her fairy outfit, I don't mind Winx dolls with normal clothes. I hope I can find wings to her... This doll has rooted eyelashes, it's a big plus.


Ja viimeisenä (eikä todellakaan vähäisimpänä) kaikkein odotetuin paketti postista ja kaikista nukeista: Living Dead Dolls Series 9: Dawn!!! Tämä neiti on ihastuttavampi kuin osasin ikinä odottaa. Olen vieläkin ihan sanaton.
Samasta sarjasta tuttu Purdy tuli myös tervehtimään uutta asukasta, ja tästähän Dawn vasta riemastuikin.

And last (but definitely not least) the most waited package from post and from all the dolls: Living Dead Dolls Series 9: Dawn!!! This doll is way more adorable than I could ever expect. I'm still speechless.
Purdy from the same series came to greet her new mate, and Dawn came really exited about it.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti